De final

Gustul amar pe care il am in gura acum cand inca ne mai privim in ochi unul pe celalalt nu pot sa fac altceva decat sa il inghit pentru ca nu e frumos sa scuip, dar nu uita ca asta nu o sa dureze la nesfarsit ! S-au strans prea multe ! Nu stiu cum inca mai ai curajul sa procesezi atatea minciuni. M-am saturat eu de cate am auzit si am obosit eu sa ascult aceeasi placa la nesfarsit ! Ma amuza faptul ca tu inca crezi ca eu nu stiu despre toate lucrurile pe care le-ai facut si crede-ma ca te ascult cu atata nepasare pentru ca eu stiu adevarul. Si mi-e rusine mie de rusinea pe care ar trebui sa o ai . Indiferenta asta pe care incerci tu sa o arati nu este altceva decat o masca , o masca care odata si o data iti va cadea si tot la mine te vei intoarce. Dar o sa fie prea tarziu . Atat am avut de spus in ceea ce te priveste . Citeste si baga la cap : candva roata se va intoarce si o sa ametesti cand o sa o invart, pentru ca o s-o invart la nesfarsit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu