Cuvinte

Lasand in urma toate greutatiile, am ajuns la concluzia ca toate visele au o scanteie de speranta. In mintea mea, misuna tot felu de ganduri, tot felul de amintiri. Adorm gandindu-ma la cum ar fi daca s-ar fi intamplat altfel sau nu s-ar fi intamplat deloc. Raman blocata la gandul ca nu am sa mai pot da timpul inapoi, si ca nu pot retrai din nou acele momente. Zi de zi doare tot mai tare.Gandesc ca maine va fi mai bine. Puterea si speranta de alta data imi sunt astazi din nou alaturi. Azi, fiind o zi speciala, intraga omenire, toate cuplurile isi daruiesc unul altuia o atentie. Un lucru marunt sau poate nu, ceva ce conteaza pentru ei. Dragostea lor este nemarginita. Zambetul amar de pe buzele mele imi displace din ce in ce mai mult, dar poate ca asa pot sa mint persoanele din jurul meu ca mi-e bine. Dar nu e asa. Emotiile nu mi le pot stapanii, imaginatia imi joaca feste! Imi pun melodia preferata pentru a ma relaxa si a uita de realitate. Sa-mi pot trai fericita visul... Daca as putea nu as vrea sa ma trezesc vreodata din acea poveste, poate ca totusi totul are un Happy End, poate chiar si realitatea ce astazi ne doboara din ce in ce mai mult si ne raneste prin simplul fapt ca existam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu