Anonim.

De ce povestea asta trece mai departe fara ca eu sa povestesc ceea ce aveam de povestit?Fara ca eu sa ma apuc si in final sa termin ce aveam de zis…Rand cu rand se scurge inaintea ochilor mei care incearca dornici si insetati de cunoastere sa aibe mai mult.Mai mult din nimic. Pierd randuri in zadar,pierd minute pentru ce?Ca sa nu aflu o informatie concreta ceva normal,firesc,omenesc. Nimic nu este la locul lui. Stau,astept,rabd,rezist . Imi intra in reflex. Nu gandesc ceea ce citesc,scriu dar sa stii ca si tu ai face acelasi lucru, probabil nu ai sta in fata calculatorului, comod cu o cana de ceai in dreapta ta si nu ai asculta aceeasi melodie la nesfarsit. Tu poate ai fi in locul unde iti faci veacul mai mereu. Poate ca ai da pagina, poate ca te plictiseste ceea ce este sau nu este aici, sau poate este pe placul tau.Cine stie? Este un amalgam de cuvinte…si pun pariu ca te-am pus pe ganduri si acum te uiti in gol si iti imaginezi ce ai fi facut tu daca nu te apucai sa citesti niste cuvinte fara rost.
Oricum iti multumesc tie, aceluia care mi-ai acordat timpul tau, aceluia care iti sunt pe placul tau.Poate ca aceste randuri nu ma caracterizeaza, dar este singurul lucru la care puteam sa ma gandesc acum...

Un comentariu: