Desenele de ieri, desenele de azi...

M`am nascut cu ele, am crescut cu ele, dar voi muri fara ele...De la un timp de vreme nu mai exista desene constructive...Acum gasesti pe toate canalele numai lupte, batai,insulte,monstrii si mai stiu eu ce...God, oamenii astea nu se gandesc la viitorul copiilor...Romania vrea sa devina o tara de criminali...Inatalnesc pe strada copii care se "lupta" ba intre eroi, ba intre rau-facatori.

Multi parinti urmaresc impreuna cu cei mici pe dvd sau pe pc, desene dupa timpul lor...Gen tom and jerry looney tunes flinston family

si multi altii...

Din pacate, nu dureaza mult...pentru ca,atunci cand copii cresc si vor vedea la tv desene cu lupte,monstrii,rau-facatori vor fi captati in totalitate.Parca sunt spalati pe creier.
Whatever...nu mai sunt desene ca pe vremuri...


Tweety



Scooby doo


Dexter laboratory



Johnny Bravo



Pluto



courage the cowardly dog

_______________

2 comentarii:

  1. O postare care sa deschida mintile copiilor ce urmaresc desene nefolositoare..sau a parintilor!
    Hai copii..hai parinti navaliti pe blogul Mirunei sa va deschideti al 3lea ochi:>

    PS: imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  2. MIJTO POSTARE :-bd....imi place k are multe poze...eu de obicei snt km lenes si nu citesc ce scrii :$

    RăspundețiȘtergere